اختصاص یک روز کاری کانون حضرت علی اکبر (ع) در هفته دفاع مقدس به محرومیت زدایی 

اختصاص یک روز کاری کانون حضرت علی اکبر (ع) در هفته دفاع مقدس به محرومیت زدایی 

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۰
رضا صدیقی مهنی گفت: در سومین رویداد ملی فهماند با شعار به توان مردم، با پای کار آوردن ظرفیت های مردمی، یک روز از فعالیت کاری کانون در هفته دفاع مقدس به محرومیت زدایی اختصاص یافت. 

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزاری یادواره شهید آبروی محله است که به همت بچه های مسجدی عضو کانون اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: از آنجایی که ایام دفاع مقدس مقارن با اربعین حسینی است بنابراین فضاسازی مسجد و محله تلفیقی از این ۲ مناسبت است که با مشارکت اعضای کانون انجام شده است.


وی بیان کرد: در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم تحت عنوان شکوه مادری قصد داریم به دیدار مادر شهید عزیز الله ارژنگ نیا رفته و از این مادر فداکار تجلیل کنیم.


صدیقی مهنی ابراز کرد: رویکرد کانون در اجرای طرح شنبه های کتاب با توجه به هم زمانی اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس بر معرفی کتاب هایی با همین مضامین است که امشب این طرح ملی به صورت حضوری در مسجد اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد: مسابقه دفاع مقدس نیز یکی دیگر از برنامه های مناسبتی گرامیداشت این هفته است که به صورت مجازی اجرا می شود.


وی در تشریح نحوه اجرای این مسابقه، اظهار کرد: تعدادی سوال با موضوع دفاع مقدس طراحی شده که در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته شده و بچه های مسجد باید پاسخ های صحیح خود را برای ما ارسال کنند.


صدیقی مهنی اضافه کرد: برگزاری ختم قرآن کریم یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این ایام است که به صورت مجازی در حال برگزاری است و ثواب قرائت سوره های نور هدیه به ساحت مقدس شهدا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت عنوان کرد: در سومین رویداد ملی فهماند با شعار به توان مردم، با پای کار آوردن ظرفیت های مردمی، یک روز از فعالیت کاری کانون در هفته دفاع مقدس به محرومیت زدایی اختصاص یافت. 


وی یادآور شد: در این روز بچه های کانون حضرت علی اکبر (ع) به صورت خودجوش با همراهی و همدلی فعالیت جهادی به نیابت از شهدا انجام می دهند.


صدیقی مهنی در خاتمه هدف از اجرای این برنامه ها را گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برشمرد.

پایان پیام/ 586